Friday, April 22, 2011

Tolong jangan langgar cones lagi...

Tau macamana cara x nak mengantuk masa balik?

Ina kata makan kuaci. boleh jugak, nanti balik try beli char chee. Bagus jugak kalau ada kawan nak sembang, tapi tak de sapa share kete ngan aku. Termasuk hari selasa baru2 ni, dah kali ke-2 langgar cone tepi jalan.

Perlukan driver?

Ingat aku kaya sangat ke nak pasang driver. nak service kete tu pun aku bawak bekal sardin gi opis. Selalu aku tengok org ada driver, bos kat belakang baca paper gak. Tak tidur pon?

Masalah hormon?

Ada ke hormon mengantuk? eh adalah, dulu aku belajar masa form 4. Seluruh badan kita kan dikawal oleh hormon. korang kalau takde hormon controll, elok tempah je batu 2. ha ha ha

Bersara pilihan?

perkara terakhir dlm karier ekekek. Eh ada tau org bersara kerana mengantuk masa memandu. Demi nak elakkan mati mengantuk, bek bersara awal2.

Aku selalu imagine, kalau la terjadi eksiden takut la cedera parah. kedua, jahanam la kete aku tu. nak tunggu insurance cover, ntah lagi 5-6 bulan. klu cedera kekal.. eee ya Allah mintak dijauhkan.

kepada rakan2, berhati-hati ketika memandu... muahhhhhhss

2 comments:

  1. kereta kak mah besor sangak kot..ops!
    camana leh langgar?? konpius..hehe

    p/s : nanti kak mah bawak sardin lagi ek..nak makan dengan roti..hiks ;)

    ReplyDelete