Friday, April 22, 2011

Dulu, kini, akan datang

aku takde followers. sapa nak kesah aku update ke tidak.

hari ni ada entry sbb aku dah ingat balik password aku. kenapa dulu aku tak ingat ek?


aku terkini adalah isteri kepada seorang lelaki dan ibu kepada 2 anak. aku terkini adalah wanita yg menjalani hidup seperti biasa. aku terkini adalah pa pool yg ganti pa2 bercuti. aku terkini sedang demam 5 hari tak kebah2. aku terkini sedang menerima rawatan tradisional. aku terkini tengah tunggu lagi sejam nak balik rumah.


aku yg dulu adalah sama seperti hari ini. yg beza adalah berat badan, power spek bertambah dan kulit yg kering. aku yg dulu adalah rajin kemas rumah sama seperti sekarang. aku yg dulu adalah malas masak mcm sekarang walaupun aku masak sedap jugak rasanya. aku dulunya adalah suka berjogging dan terkini masih berjogging. aku dulunya suka bersembang dengan jiran2 tapi terkini kurang aktif kerana isu2 yg tak dapat dinyatakan di sini. wakakkaakakak


aku akan datang tak tau lah dapat naik pangkat atau tak. akan datang aku harap dapat miliki kesihatan yg baik. masa akan datang aku harap laki aku dapat promotion lagi. masa akan datang aku harap dapat habiskan hutang2. masa akan datang aku harap anak2 aku jadi org yg berjaya. akan datang aku nak besarkan rumah. akan datang aku nak senyum dengan bergigi penuh. ha ha ha ha

Yg pasti dulu, kini, akan datang aku memang nakal

hahah hoahohohooo

3 comments:

  1. akak datang kak mah ibu kepada 5 orang anak!!! hahaha :D

    ReplyDelete
  2. wakakakakakkaakka...stetment...setuju setuju...bila da fencen...gumah pun da besau..anak anak pun dah besau...relakss...suh ong gaji jer buat kerja..janji utang dah berehsss...tak termasuk golongan bankrup...hahahahahahahahaa...

    ReplyDelete