Monday, January 5, 2009

best action hero of de year

ni kat umah lama
presint 11, putrajaya

raya tahun 2007

cutenya!


nak tunjuk keta dia la tu



pulangkan.... mama punya tu!



klu tak silap umor dia setahun setengah



tangkap gambor kat klinik
frust giler sbb x dapat jumpe doktor


alamak! garangnya

yahhhh! ultraman max sedang minum susu

adik dia tu duta botol susu ha ha ha



bakal angkasawan negara 2020


dah termalu sbb x pakai baju


best action 2008 (raye)


ni baru bangkit tidor..... mintak susu 4 botol katanya


pegi alamanda.... nasib baik aku tak muat
kalau tak aku nak join gakkk



latest pic kat JPJ
(control hensem ekekekekekek)



selalu expose gambar zureen jer... kali ni gambar rezuan pulak

dia ni kalau suruh tangkap gambar takde la nak pose elok2. kalau nak tangkap gambar aku kena tipu dia nak pegi alamanda tak?..... kalau nak pegi duk elok2. dah tu dia jawab: kalau amik gambar beli b-daman tau (toy) asik2 mainan... takpelah anak aku jugak bukan anak angkat kan?

anyway.... aku suka cium pipi dia, sebelum keje, balik keje, nak tidor, bangun tidorrrrr... idak lerrr..... dulu kini dan selamanya.

1 comment:

  1. ala..tomeiinya...
    mulut rezuan kompem mcm mama dia kan?

    ReplyDelete